miiladA

پزشکی

miiladA

پزشکی

  • ۰
  • ۰

بسیاری گمان می‌کنند که انیمیشن انگلیسی تنها مخصوص کودکان است و دارای موضوعاتی پیش و پا افتاده است و به همین دلیل از دیدن آن ها سرباز می‌زنند. در حالی که در برخی از انیمیشن‌ها، لغات بسیار پایه‌ای قرار دارد، که در کمتر کتابی قابل پیدا کردن است. علاوه بر این، انیمیشن‌ها دارای موضوعات بسیار گسترده‌ای هستند که می‌تواند در هر دسته‌ای جای گیرند. برخی از آن ها از زبان حیوانات نقل می‌شوند و برخی دیگر از زبان گیاهان، به همین سبب هیچ حد و مرزی برای خیال‌پردازی در مورد آنها وجود ندارد.

همین امر مهم‌ترین عامل جذاب بودن انیمیشن‌ها می‌باشند. از همین رو بسیاری از افراد، آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن را بر روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. علاوه بر موارد ذکر شده، در این فیلم‌های زیبا، معمولا از اصطلاحات و لغات ساده با لهجه‌ای قابل درک و فهم استفاده می‌گردد. سه راهکار پیش رو نیز می‌تواند شما را در نحوه تماشای انیمیشن‌ها راهنمایی کند.

بهترین انیمیشن های انگلیسی برای تقویت زبان
شرکت‌های سازنده انیمیشنِ زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، ولی به عنوان معروف‌ترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان از پیکسار، دیزنی، برادران وارنر و دریم ورک نام برد. هر کدام از این استودیوهای انیمیشن سازی سبک و طرفداران خاص و منحصربه‌فرد خود را در تولید انیمیشن دارند. ما در اینجا فقط چند مورد را معرفی می‌کنیم اما مطمئنا هر یک از شما لیستی بلندبالا از انیمیشن‌های مورد علاقه خود را دارید که تک تک آنها می‌توانند در یادگیری زبان انگلیسی کمک‌تان کنند.

Angri birds
داستان انیمیشن پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie در جزیره‌ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش است که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. اما زمانی که خوک‌های سبز مرموز به جزیره می‌آیند، سه پرنده به نام‌های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک‌ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند.

بازی پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie که از سال 2009 پدید آمده است به محض انتشارش ترکاند و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها شد”فیلم پرندگان خشمگین” شبیه بازی‌اش است ، فیلمسازان تمام سعیشان را برای بهترکردن فیلم انجام داده‌اند، یک پیش زمینه ابتدایی خلق کرده‌اند ، صحنه‌های اکشن و کمی موسیقی به داستان اضافه کرده‌اند و خصوصیات شخصیتی پرندگان را توصیف کرده‌اند، با وجود تمامی این‌ها برای تبدیل شدن به یک فیلمِ حسابی، نقص دارد اما بسیار فیلم زیبا و لذت بخشی است برای یادگیری زبان!

Cars 1
لایتنینگ مک کوئین ماشین مسابقه تازه‌کاری است که تنها هدفش برنده شدن است به‌طوری‌که برای برنده شدن اخلاق‌های خود را زیر پا می‌گذارد. در یک روز پس از چند برد متمادی رقیبش چیک هیکس از وی می‌برد و این کار باعث عصبانیت مک کوئین می‌شود. مک کوئین تصمیم می‌گیرد تلافی کند اما در یک جابجایی به‌طور غافلگیرکننده‌ای وارد یک شهر قدیمی به نام رادیاتور اسپرینگ می‌شود.

بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی + لینک دانلود مستقیم
مشاهده کنید: پکیج آموزش زبان با انیمیشن استاد کریمی
به دلیل سرعت بالا، گروهبان آن منطقه وی را دستگیر می‌کند و رئیس دادگاه دکتر هادسن هورنت برای مجازات مک کوئین به وی دستور می‌دهد جادهٔ اصلی را تعمیر کند مک کوئین سعی می‌کند توضیح بدهد که او اشتباهی به این شهر وارد شده‌است و او باید برای مسابقه آماده شود اما به‌دلیل عدم دسترسی ساکنان به وسایل ارتباطی و سایر مردمان حرف او را باور نمی‌کنند وغیره
Ferdinand
فردیناند (به انگلیسی:Ferdinand) یک پویانمایی رایانه‌ای کمدی آمریکایی است. این فیلم بر اساس کتاب داستان فردیناند اثر مونرو لیف ساخته شده‌است. فردیناند نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در نودمین دوره جوایز اسکار بوده‌است. فردیناند یک گاو نر است که قلب مهربانی دارد و به گل‌ها علاقه‌مند است. او دوستی با انسان‌ها و سایر حیوانات را به مبارزه با آنها ترجیح می‌دهد. یک روز فردیناند با دختری رو به رو می‌شود و غیره


Ice Age 4
عصر یخبندان ۴ نام پویانمایی رایانه‌ای از سری پویانمایی‌های عصر یخبندان است که در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۲ منتشر شد. این فیلم همانند سری‌های قبلی‌اش به صورت سه‌بعدی و رایانه‌ای است. استیو مارتینو و مایک تورمیر کارگردان‌های فیلم و ری رومانو، جان لگویزمائو، دنیس لری، کویین لطیفه، شون ویلیام اسکات، جاش پک و کریس وج بازیگران فیلم هستند.

جنیفر لوپز و شون ویلیام اسکات در این فیلم به ترتیب گویندهم شخصیت‌های کارتونی شیرا و کرش است. داستان فیلم با دویدن اسکرات سنجاب دندان شمشیری به دنبال یک‌دانه بلوط آغاز می‌شود و خرابکاری که این بار به بار می‌آورد جداشدن کره زمین به چند قاره است.
Inside Out
انیمیشن “درون و بیرون“ (Inside Out) هم برای بچه ها و هم بزرگسالان بسیار مفید و آموزنده است. این انیمیشن حرف های زیادی برای گفتن دارد. این انیمیشن در مورد اینکه ذهن ما در موقعیت های مختلف چطور کار می کند و شرایط زندگی چطور شخصیت ما را شکل می دهد، صحبت می کند.
Kung Fu Panda
پاندای کونگ‌فوکار فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸  است که توسط جان استیونسن کارگردانی شده‌است. داستان در چین باستان رخ می‌دهد؛ یک پاندای غریبه به نام پو آرزو دارد که استاد کونگ فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک (تای‌لانگ) از زندان می‌گریزد؛ جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود. پس از رخدادهایی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود.

استاد شیفو ابتدا سعی می‌کند این پاندا را به علت تنبلی از جنگجوی اژدها بودن منصرف کند و در این کار گروه پنج آتشین که شاگردهای او هستند افعی، ببر، میمون، مانتیس و لک لک به استاد کمک می‌کنند اما بعداً منصرف می‌شوند و وی را آموزش می‌دهند طوری که تای‌لانگ را نیز شکست دهد و بعد از چند روز جنگ بالاخره پو تای لانگ را شکست داد.


Monsters University
هیولای جوانی بنام مایکل «مایک» وازوسکی آرزو دارد ترساننده شود (هیولایی که شبانه وارد دنیای انسان‌ها شود و بچه‌ها را بترساند تا با جیغشان انرژی تأمین شود) وقتی او بزرگ می‌شود به دیدن کارخانه هیولاها (پرسودترین و شناخته شده‌ترین کمپانی ترساندن شهر هیولاها) در اردوی مدرسه می‌رود. ۱۱ سال بعد مایک شاگرد اول ترساندن سال اول در دانشگاه هیولاها می‌شود و با هیولایی بزرگ، آبی و پشمالو بنام جیمز پی. «سالی» سالیوان آشنا می‌شود.

مایک به شدت درس می‌خواند در حالیکه «سالی» ممتاز (او از خانواده‌ای بااستعداد در ترساندن آمده) با تنبلی بر تونایی‌های طبیعیش در ترساندن اتکا می‌کند. بعد از گذشت نیم سال، مایک و سالی تصمیم می‌گیرند به انجمن برادری بپیوندند اما فقط سالی موفق می‌شود. و این داستان همچنان ادامه دارد.


Penguins Of Madagascar
پنگوئن‌های ماداگاسکار فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی اریک دارنل است. شخصیت‌های اصلی این کارتون پنگوئن‌های کارتون ماداگاسکار هستند که در این انیمیشن فرصتی برای نمایش کارهای شگفت‌انگیز و مأموریت‌هایشان پیدا کردند.اسکیپر: فرمانده و رهبر گروه که تمام دستورها از جانب وی داده می‌شود

کُواسکی:مغز همیشه متفکر تیم که راه حل‌ها و برنامه را ارائه می‌دهد و تیم را نجات می‌دهد.

پِرایوِت: سرباز جوان و تازه‌وارد تیم با قلبی ساده و پر اشتیاق. بعضی اوقات او اسرار تیم را لو می‌دهد.

ریکو:عضو گنگ تیم که نمی‌تواند حرف بزند. اگر پنگوئن‌ها ماهی دوست دارند او عاشق ماهی است و با زبان گنگش فقط کلمه FISH رو می‌تواند بگوید.

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • miiladA AAA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی