miiladA

پزشکی

miiladA

پزشکی

۱۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در اینجا رایج‌ترین آسیب‌های ورزشی آمده است:

کشیدگی و رگ به رگ شدن
کمردرد
 آسیب‌های استخوانی، ازجمله شکستگی
صدمات همسترینگ
جراحت سر
پاشنه درد
تورم مفاصل
زانودرد، از جمله آسیب رباط زانو
شانه درد
تورم ماهیچه‌ها
آسیب تاندون آشیل لینک به مقاله پارگی تاندون آشیل
دررفتگی
آرنج تنیس‌بازان لینک به آرنج تنیس‌بازان
درمان
رگ به رگ شدن، آسیب‌های عضلانی، تاندونت و آسیب رباط‌ها می‌توانند در ابتدا با یک روش معمول درمان شوند که شامل موارد زیر هستند:
حفاظت: از ناحیه‌ی آسیب‌دیده در برابر صدمات بیشتر حفاظت کنید.
استراحت : حداقل 48 ساعت ناحیه‌ی آسیب‌دیده را استراحت دهید.
یخ : بسته یخ را به مدت 10 تا 30 دقیقه در ناحیه آسیب‌دیده قرار دهید. اطمینان حاصل کنید قبل از استفاده، یخ را در یک حوله بپیچید و سپس روی ناحیه آسیب‌دیده قرار دهید زیرا تماس مستقیم با پوست می‌تواند باعث سوختگی پوست با یخ شود.
فشرده‌سازی :  برای کاهش تورم و همچنین محدود کردن حرکت، می‌توان از باند فشاری استفاده کرد.
بالا نگه‌داشتن:  با بالا بردن اندام آسیب‌دیده در وضعیت راحت و بلند، تورم می‌تواند کاهش یابد و عضو آسیب‌دیده کاملاً استراحت می‌کند.
پس از 48 ساعت سعی کنید محل آسیب را حرکت دهید و باندهای فشرده‌سازی را بردارید. در این مرحله، گرما و ماساژ می‌تواند به افزایش جریان خون در ناحیه کمک کند.
اگرچه این درمان‌ها به‌طور گسترده‌ای برای بسیاری از آسیب‌های ورزشی استفاده می‌شود، ممکن است برای آسیب‌های جدی‌تر کافی نباشند. برخی از درمان‌های بیشتر ممکن است موردنیاز باشند که نمونه‌هایی از آن‌ها در زیر آمده است.
مسکن‌ها55
رایج‌ترین نوع داروهای ضد درد پاراستامول و ایبوپروفن هستند. این داروها می‌تواند باهم نیز مصرف شوند زیرا که ایبوپروفن داروی ضدالتهابی است و می‌تواند به کاهش تورم کمک کند، درحالی‌که پاراستامول درد را کاهش می‌دهد. لازم به ذکر است که ایبوپروفن برای افرادی که سابقه بیماری آسم، کلیوی یا کبدی دارند توصیه نمی‌شود.

ثابت کردن ناحیه آسیب‌دیده50
پزشک با کاهش حرکت عضو یا محل آسیب‌دیده به درمان کمک می‌کند و از آسیب بیشتر جلوگیری می‌کند. ثابت کردن ناحیه اغلب می‌تواند درد، تورم و هرگونه اسپاسم را کاهش دهد، درحالی‌که اجازه می‌دهد خون به‌راحتی به ناحیه مجروح برسد و به روند بهبود کمک کند. نمونه‌هایی از ابزار ثابت نگه‌داشتن شامل شانه بند یا بازوبند، آتل‌بندی برای استخوان‌های مجروح، گچ برای استخوان‌های شکسته و گردنبند طبی هستند.

فیزیوتراپی
برخی از افرادی که در دوره‌ی بهبودی از آسیب درازمدت هستند، می‌توانند از فیزیوتراپی بهره‌مند شوند. فیزیوتراپی درمان تخصصی است که در آن روش‌هایی مانند ماساژ، درمان دستی و تمرین برای بهبود دامنه حرکت، تقویت عضلات اطراف و بازگرداندن عملکرد طبیعی منطقه آسیب‌دیده استفاده می‌شود. فیزیوتراپیست همچنین می‌تواند برنامه ورزشی برای کمک به تقویت بخش آسیب‌دیده و کاهش خطر ابتلا به عوارض درمانی ارائه کند.

توان‌بخشی فرآیند بازیابی کامل عملکرد بعد از آسیب است و شامل بازگرداندن قدرت، انعطاف‌پذیری، استقامت و قدرت است که از طریق تمرینات و ورزش‌های مختلف به دست می‌آید. توان‌بخشی به‌عنوان درمان پس از آسیب مهم است اما متأسفانه اغلب نادیده گرفته می‌شود. هدف از برنامه توان‌بخشی، بازگشت به سطح قبل از آسیب در تمام جنبه‌های آمادگی جسمانی است. برنامه کامل توان‌بخشی و تقویت برای اطمینان از بهبود کامل و برای جلوگیری از آسیب مجدد ضروری است.

تزریق کورتیزون
التهاب شدید تزریق کورتیزون در ناحیه آسیب‌دیده را ضروری می‌کند. در تزریق کورتیزون از استروئید ها برای کاهش تورم استفاده می‌شود و علائم دردناک مرتبط با آسیب‌های عضلانی و رباط را از بین می‌برد.

شاکویوتراپی
شاکویوتراپی بدون مصرف دارو، برای مثال تزریق کورتیزون، به کار برده می‌شود. درمان مؤثر است و از مکانیسم‌های بهبودی بدن حمایت می‌کند. معمولاً پس از درمان فرد بهبود فوری درد را تجربه می‌کند و ازاین‌رو بهبود حرکت نیز حاصل می‌شود. عوارض جانبی گزارش‌شده حداقل است.

مگنت تراپی
هنگامی که مگنت تراپی  استفاده می‌شود، عضلات و بافت نرم قوی‌تر و آرام‌تر می‌شوند، امواج از طریق بافت عبور می‌کنند و جریان‌های ثانویه القا می‌شوند. هنگامی که این جریان‌ها با امواج مغناطیسی در هم می‌آمیزند، حرارت آن‌ها بر روی الکترون‌ها در سلول‌های بدن اثر می‌گذارد. این تأثیرات گرم در کاهش تورم عضلانی و درد بسیار مؤثر است. حرکت هموگلوبین در رگ‌های خونی افزایش می‌یابد - این مورد در مطالعات گرمایی و هسته‌ای پزشکی دیده‌شده است - درحالی‌که میزان کلسیم، کلسترول و اسیدلاکتیک در خون کاهش می‌یابد. خون تصفیه می‌شود و گردش خون افزایش می‌یابد. شواهد قابل‌توجهی در مورد مکانیسم ضد درد در خود فیبرهای عصبی که در معرض میدان مغناطیسی قرار می‌گیرند، وجود دارد.

لیزر
20
لیزر برای درمان انواع صدمات اسکلتی عضلانی استفاده می‌شود که به کاهش درد، اسپاسم عضلانی و التهاب و تشویق به تولید سلول‌ها کمک می‌کند. تنظیمات و دوز استفاده‌شده بستگی به عمق آسیب در حال درمان، مقدار بافت چربی روی قسمت مجروح و سن فرد دارد. به نظر می‌رسد که لیزر بیشترین مزیت را برای آسیب‌های مربوط به رباط‌ها داشته باشد.

پیشگیری
نکات زیر چه برای کسانی که هرگز آسیب ورزشی نداشته‌اند و در تلاش‌اند که این روند را حفظ کنند و چه برای افرادی که آسیب‌دیدگی را تجربه کرده‌اند و نمی‌خواهند دوباره صدمه ببینند مفید و مؤثر خواهد بود.
 هنگام تمرین نیم زانو زدن از خم کردن زانو بیش از 90 درجه اجتناب کنید.
 زمان تمرینات کششی، با صاف نگه داشتن پاها، از پیچیدن زانوها جلوگیری کنید.
 پس از پرش، با زانوی خم بر روی زمین فرود بیایید.
 تمرینات گرم کردن را نه ‌فقط قبل از فعالیت‌های شدید مانند دویدن، بلکه قبل از ورزش‌های سبک‌تر مانند گلف نیز انجام دهید.
 بیش‌ازحد ورزش نکنید.
 قبل از فعالیت کشش‌های مربوط به گرم کردن بدن را انجام دهید. کشش تاندون آشیل، همسترینگ و چهار سر ران را انجام دهید. زیاده‌روی نکنید.
 بعد از ورزش‌های سنگین بدن را سردکنید. به‌عنوان مثال، پس از مسابقه برای 5 دقیقه پیاده‌روی کنید تا ضربان به‌تدریج پایین بیاید.
 کفش‌های مناسب و اندازه بپوشید تا ضربه را جذب کنند.
از نرم‌ترین سطوح ورزشیِ در دسترس استفاده کنید و از ورزش بر روی سطوح سخت مانند آسفالت و بتن اجتناب کنید. دویدن در سربالایی ممکن است فشار بر روی تاندون آشیل و پا را افزایش دهد.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

جزیره گربه ها - ژاپن
در شرق جزیره ژاپن، جزیره تاشیروجیما نزدیک به صد نفر جمعیت دارد که در گذشته، موش ها یکی از بزرگترین مشکلات مردم ساکن جزیره بود. در هر متر مربع جزیره تعداد زیادی موش وجود داشت که این موضوع صبر اهالی جزیره را لبریز کرده و برای نابود کردن این موش ها، هزاران گربه را در جزیره رها کردند تا هم معضلشان رفع شود و هم گربه ها حسابی به شکمشان برسند. این موضوع تا زمانی خوب بود که تعداد موش ها بسیار کم و تعداد گربه ها بخصوص گربه هایی که گرسنه بوده و زاد و ولد می کردند افزایش یافت. امروزه اما، رفع گرسنگی گربه های ساکن جزیره یکی از معضل های اهالی ساکن تاشیروجیما است هرچند تعداد زیاد گربه در این جزیره باعث شده تاشیروجیما یکی از پربازدید ترین و عجیب ترین مکان های دنیا به شمار رود.

دخمه مردگان - پاریس
پاریس، عروس شهرها است اما اگر از دخمه مردگان این شهر بازدید کنید نه تنها بطور کلی این موضوع را فراموش خواهید کرد، بلکه ممکن است توانایی تحمل ترس و وحشت هنگام ورود به دخمه را هم از دست دهید. در قرن هجدهم و نوزدهم میلادی به دلیل افزایش مرده ها و اتمام ظرفیت قبرستان های شهر، قرار شد زیر زمین معدنی شامل تونل های مختلف ایجاد کنند تا اجساد را در آن جا قرار دهند. بعد از سال ها و طبق دستور دولت، نظر بر این شد تا تمام هزاران اسکلت و جمجمه را بر روی هم بچینند تا مکانی توریستی و عجیب را به وجود آورند. گردشگران تور پاریس می توانند به راحتی به بازدید از این دخمه مخوف بروند.

استخوان نهنگ - آلاسکا
یکی از مکان های عجیب دنیا، جزیره Yttygran واقع در 82 کیلومتری آلاسکا است. برای خیلی ها که از این مکان بازدید می کنند سوال است که چرا دو استخوان بزرگ، مهره ها و دنده های نهنگ به صورت عمودی بر روی زمین قرار داده شده است؟ طبق بررسی هایی که صورت گرفته، قدمت این منطقه به قرن چهاردم و پانزدهم میلادی باز می گردد اما همچنان برای همگان سوال است آیا این منطقه مکانی مقدس بوده یا محلی برای شکنجه و کشتن انسان ها!

تپه های شکلاتی جزیره بوهول - فیلیپین
برخلاف نامش، این تپه ها اصلا شکلاتی نیستند. در وسط جزیره بوهول، 1700 تپه وجود دارد که فقط با ارتفاعشان شناسایی می شوند زیرا از نظر ظاهری، شبیه به هم بوده و احتمال اینکه به دست بشر ساخته شده باشد وجود ندارد. سازمان جهانی یونسکو در رابطه با این تپه ها گفته است که تپه های شکلاتی بوهول حاصل افزایش ذخایر مرجانی و فرسایش توسط آب باران می باشند و دلیلی که به آن ها تپه های شکلاتی می گویند، تغییر رنگ آن ها از سبز، به قهوه ای در فصول کم بارش است. این مکان در فیلیپین یکی از پر طرفدارترین جاذبه ها از سوی گردشگران تور فیلیپین به شمار می آید.

جزیره سوکوترا - یمن
قدمت این جزیره و درختان بی نظیر آن، به شش میلیون سال قبل باز می گردد. با اولین نگاهی که درختانش می کنید، فیلم ها علمی تخیلی به ذهنتان می آید. شاید برایتان عجیب باشد و جالب است بدانید که گفته می شود این درختان، درختان خون اژدها های چند سر و برخی از آن ها، درخت بطری بابونه هستند.

خطوط نازکا - آفریقای جنوبی
یکی از مکان های عجیب دنیا بخصوص از مسائل حل نشده آفریقای جنوبی، خطوط نازکا واقع در منطقه پرو است. اگر قصد دارید خطوط واقع در این منطقه را مشاهده کنید یا می بایست از ارتفاع بالا مشاهده کرده، یا بر روی برج نزدیک به جاده بروید تا چشم انداز نسبتا مناسبی از خطوط را داشته باشید. همچنان برای دنیا این سوال مطرح است آیا در گذشته موجودات فضایی این خطوط که گاه طولشان به 200 متر می رسد را کشیده اند؟ یا عوامل طبیعی باعث بوجود آمدن همچین شکل های عجیبی شده است؟

بزرگان غول پیکر - شمال ایرلند
نزدیک به 60 میلیون سال پیش، آتشفشان بسیار بزرگی در شمال ایرلند رخ داد که این موضوع باعث شد بازالت مذاب زیادی بر روی سطح زمین آید که پس از خنک شدن، شکل های بسیار زیبا و شگفت انگیزی را به وجود آوردند. امروزه نزدیک به 37000 ستون چند ضلعی در این منطقه وجود دارد که عکاسی از آن ها، جزء لذت بخش ترین فعالیت ها می باشد.

پرواز گیزر(غواصی پرواز) - نوادا
در سال 1964، کمپانی تولید انرژی بطور تصادفی آب های زمین گرمایی را در کویر سنگ مشکی رها کرد که این موضوع باعث شد چشمه های سوزان تا ارتفاع بیش از 5 فوت فوران شود و لازم است بدانید ارتفاع این چشمه هر سال یک اینچ بیشتر می شود. چشمه های فوران شده به شکل جلبک های ترموفیلیک هستند که رنگ های قرمز و سبز آن ها یکی از پدیده های زیبا و شگفت انگیز دنیا می باشد.

ساحل شیشه ای - کالیفرنیا
یکی از عجیب ترین مکان های دنیا که ساخته دست بشر است، ساحل شیشه ای واقع در ایالت کالیفرنیا می باشد. تا پیش از سال 1960، هر شخصی که از این ساحل بازدید می کرد امکان نداشت زباله ای را در ساحل رها نکند. هر سال چند تن زباله در ساحل رها می شد تا در سال 1960، انجام این کار ممنوع اعلام شد و بعد از گذشت سال ها به دلیل موج های ساحل، زباله ها از لوازم الکترونیکی تا بطری ها و قوطی ها تبدیل به سنگریزه های رنگی و شفاف شدند. به موجب این اتفاق، ساحل شیشه ای کالفرنیا امروزه یکی از پربازدیدترین نقاط روی زمین می باشد و جالب است بدانید هر گردشگری که از این ساحل بازدید می کند، تعداد سنگریزه را جهت یادگاری برمیدارد.

پارک ملی گابلین دره - ایالت یوتاه
شاید با اولین نگاه به عکس دره، تصور کنید اینجا مریخ است اما باید بگوییم که این جاذبه طبیعی در 216 مایلی جنوب شرق شهر دریاچه شور واقع در ایالت یوتاه قرار دارد. در این منطقه ماسه سنگ های نرمی وجود دارد که بخاطر عوامل طبیعی مانند باد و آب، دچار فرسایش شده و نتیجه آن، ایجاد صخره هایی با ظاهری شبیه گابلین شد. جالب است بدانید گابلین به موجودات زشت، ترسناک و خبیث گفته می شود.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

بینوایان
«بینوایان» اثر ویکتور هوگو یکی از مشهورترین آثار ادبی فرانسه و جهان است و حتی افرادی که آن را مطالعه نکرده‌اند، نام آن را شنیده‌اند. برای درک جایگاه ویکتور هوگو در فرانسه کافی است بدانیم که در هر شهر فرانسه خیابانی به نام او وجود دارد. یکی از دلایل شهرت جهانی ویکتور هوگو، رمان زیبای بینوایان است. بینوایان که در سال ۱۸۶۲ نوشته شده، درباره مردی فقیر به نام ژان والژان است که ژاور، بازرس پلیس، دنبال اوست.

بیگانه
رمان «بیگانه»، اثر آلبر کامو، در سال ۱۹۴۲ نوشته شده است. مضمون اصلی داستان، بیگانگی بشر از خود، از افراد دیگر و به صورت کلی از جامعه است. مرسل (Meursault) شخصیت اصلی داستان، نماد این بیگانگی است. او فردی فرانسوی است که در الجزایر، کشوری اسلامی، زندگی می‌کند.

نوتردام پاریس (گوژپشت نوتردام)
رمان «گوژپشت نوتردام» که در سال ۱۸۳۱ توسط ویکتور هوگو نوشته شده، یکی دیگر از مشهورترین آثار ادبی فرانسه است. این رمان درباره کولی زیبایی به نام اسمرالدا است که سه مرد عاشق او هستند. عشق این سه مرد با نام‌های فرولو، کازیمودو و فوبوس، به اسمرالدا باعث ایجاد وقایعی می‌شود که هوگو با قدرت خیال‌پردازی فوق‌العاده خود، آن را به تصویر می‌کشد. گوژپشت نوتردام یکی از رمانتیک‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌های تاریخ ادبیات فرانسه و جهان است که تصورات و خیال‌پردازی تاریخی فوق‌العاده هوگو و قدرت توصیف وی از اماکن و رویدادهای مختلف را به خوبی نشان می‌دهد.

مادام بوواری
«مادام بوورای» که در سال ۱۸۵۶ توسط گوستاو فلوبر نوشته شده، یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین آثار ادبی فرانسه است. مادام بوورای درباره زنی روستایی به نام اِما (Emma) است که با دکتری مسن‌تر از خود به نام چارلز بووراری ازدواج کرده است تا از کوته‌فکری قالب در زندگی روستایی رها شود. این رمان در اولین انتشار خود با بازخوردی بد از طرف عوام مواجه شد اما در دومین چاپ خود در آوریل ۱۸۵۷ عنوان پرفروش‌ترین کتاب را کسب کرد. مادام بوورای که شاهکار فلوبر است، یکی از تأثیرگذارترین آثار ادبی تاریخ به حساب می‌آید.

شازده کوچولو
«شازده کوچولو» که یکی از مشهورترین آثار ادبی فرانسه است، توسط آنتوان دو‌سنت اگزوپری نوشته شده است. افرادی که این کتاب را به طور عمیق خوانده‌اند با روحی که در کلمه به کلمه این رمان کوتاه نهفته است، آشنایی دارند. کتاب شازده کوچولو درباره پسرکی کنجکاو و متعلق به سیاره‌ای دیگر است. ماجراهایی که او در سیاره‌های مختلف و در نهایت زمین تجربه می‌کند، داستان اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد. سفر شازده کوچولو به زمین با تجربه‌های جالبی همراه است که حقایق عادی را با نگرشی نو بیان می‌کند. کتاب زیبای شازده کوچولو بیش از هر کتاب فرانسوی دیگری (تاکنون به ۲۵۳ زبان زنده دنیا) ترجمه شده است.

در جستجوی زمان از دست رفته
کتاب «در جستجوی زمان از دست رفته» طی سال‌های ۱۹۱۳ تا ۱۹۲۷ توسط مارسل پروست نوشته شده است. این رمان درباره زندگی شخصی پروست بوده که به صورت نمادین در پی یافتن حقیقت است. وی به شکل زیبایی از خاطرات دوران کودکی راوی تا تجارب او در دوران بزرگسالی در اواخر قرن ۱۹ صحبت کرده است و مفاهیمی چون از دست دادن زمان و بی‌معنی بودن زندگی را نمایش می‌دهد.

گل‌های رنج (گل‌های بدی)
مجموعه شعر «گل‌های رنج» که به قلم شارل بودلر، شاعر قرن نوزدهم، در سال ۱۸۵۷ نوشته شده است، ارزش‌ها و سبک رئالیسم را زیر پا می‌گذارد. بودلر تحت تأثیر نویسندگانی مانند ادگار الن‌پو، بر نیمه تاریک و شیطانی خیال‌پردازی انسان تمرکز می‌کند.

بل آمی (دوست خوب)
کتاب «بل آمی» اثر گیدو موپاسان در سال ۱۸۸۵ به سبک رئالیسم نوشته شده است. این رمان درباره فردی روزنامه‌نگار (ژورنالیست) با نام جورج داروی (Georges Duroy) است که بعد از رسیدن به قدرت به فساد و تباهی کشیده می‌شود.

سرخ و سیاه
«سرخ و سیاه» یک رمان روانشناسی دو جلدی است که در سال ۱۸۳۰ توسط استاندال، طی رنسانس دوم در فرانسه نوشته شده است و به شخصیت‌شناسی (Character Study) جولیا سورل (Julien Sorel) می‌پردازد. سورل، شخصیت اصلی داستان، مردی جوان و جاه‌طلب است که می‌خواهد با فریب دادن دیگران پیشرفت کند. سرخ و سیاه در حقیقت مهم‌ترین اثر استاندال و یکی از برجسته‌ترین رمان‌های قرن ۱۹ محسوب می‌شود.

تهوع
«تهوع» اولین رمان ژان‌پل ‌سارتر، رمانی فلسفی است که در سال ۱۹۳۸ منتشر شده و از نظر خود او، بهترین اثرش است. شخصیت اصلی تهوع، مورخ جوانی به نام آنتوان روکانتن بوده و ماجراهای این رمان، خاطرات روزمره وی است. در این رمان احساس بیزاری و تنفر مداومی که بر روکانتن غالب شده در نهایت او را به این نتیجه می‌رساند که فلسفه وجود (وجود و زندگی) بیهوده است. او به دلیل اینکه غالباً دچار حالت تهوع می‌شود، تحقیقات خود را رها کرده و نهایتاً دوستان اندک خود را نیز از دست می‌دهد.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

3d max علاوه بر کاربردهای فراوان در صنعت و هنر دارای کابردهای زیادی در صنعت معماری ساختمان در بخش های طراحی داخلی ، طراحی نما و … میباشد. کاربردهای مختلف این نرم افزار از زمان دانشجویی تا یادگیری حرفه ای و انجام پروژه های معمار گسترده است. در این مطلب قصد داریم تا چند کاربرد هم را برای شما بیان کنیم.

کاربرد تری دی مکس در طراحی نمای ساختمان
همانطور که میدانید یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان نمای ساختمان میباشد. هر چه نما زیباتر و خاص تر جلوه ساختمان هم زیباتر خواهد بود. بنابراین یکی از وظایف اصلی کاربران تری دی مکس طراحی نما ، مدلسازی نما و رندر در این حوزه میباشد. تری دی استودیو کارانی که در این حوزه فعالیت میکنند و دارای مهارت زیادی باشند میتوانند درآمد بالایی از انجام پروژه ها و قرارداد با شرکت ها و کارفرمایان بدست آورند.

3d max Application

کاربرد تری دی مکس در معماری داخلی 
طراحی داخلی ساختمان ، طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی ساختمان از جمله فعالیت هایی هستند که کاربران تری دی مکس با استفاده از نرم افزار انجام میدهند. این در حالیست که حوزه فعالیت های 3d max در این بخش آنقدر بالاست که بدون استفاده از نرم افزار هیچ فعالیتی در این بخش انجام نخواهد شد. یکی از مزایای نرم افزار برای کارفرمایان در این حوزه پیش نمایش نمای داخلی و دکوراتیو میباشد. به این ترتیب میتوانند طرحی که سفارش داده اند را دیده و تغییرات را انجام دهند.

کاربرد تری دی مکس در طراحی و ساخت معماری ویلا
یکی از کاربردهای نرم افزار تری دی مکس ارائه طرح های ویلایی و مدل های ساختمان های ویلایی است. امکانات و قابلیت های نرم افزار از جمله ویژگی های نور و متریالی که نرم افزار در اختیار شما میگذارد جذابیت های بصری فوق العاده زیبایی به اثر معماری و طرح شما خواهد بخشید. یکی از ویژگی های خوب نرم افزار قابلیت خوب رند خارجی ( فایل تصویری خروجی ) است. ترکیب رندر خارجی ( اکستریور ) و رندر داخلی در طراحی و ساخت پروژ های ویلایی بسیار جذاب است.

کاربرد تری دی مکس در طراحی محوطه ساختمان 
توسط امکانات نرم افزار از جمله پلاگین های متعدد 3d max میتوان به محوطه سازی ، طراحی استخر ، مدل سازی آب نما و … پرداخت. ایجاد یک محوطه زیبا در معماری ساختمان بسیار اهمیت ویژه ای دارد که نرم افزار آن را بصورت حرفه ای و و اقعی در اختیار شما قرار میدهد. طراحی محوطه باعث میشه تا جذابیت بصری ویژه ای به پروژه های معماری اضافه شود. این قابلیت در نرم افزارهای مشابه کمتر دیده میشود.

کاربرد تری دی مکس در طراحی دیتل
گاهب عوامل اجرایی پروژه یا کارفرما برای آنکه با جزئیات پروژه بیشتر آشنا شوند درخواست دیتل میکنند. تری دی مکس دیتل های اجرایی بصورت مدلسازی سه بعدی و رندر انجام میدهد. البته این کار برای تمامی پروژ ها مقرون به صرفه نخواهد بود و اکثرا در پروژه هایی که دیتل های خاص و یونیک میخواهند تصمیم به انجام اینکار میگیرند. اناجم این دیتل ها و درک آن به کارفرمایان کمک خواهد کرد تا روند پروژه را بخوبی مشاهده و به درک درستی از آن رسیده و متقاعد به انجام آن شوند.

3d max Application

کاربرد تری دی مکس در ایجاد انیمیشن مخصوص معماری
یکی از ویژگی های خاص نرم افزار ساخت انیمیشن از فضای طرح ساختمانی است. این اینیمشن ها فضای فکری معمار را به خوبی نمایش میدهد. از طریق آن میتوان ورود نور به محوطه ساختمان و داخل ساختمان ، متریال های بکار رفته در ساخت ، ترکیب و چیدمان ، فضاهای محوطه و فضای داخلی را به خوبی به نمایش درآورد. از انیمیشن ها به دلیل هزینه بالای آن در پروژه های خاص و ویژه استفاده میشود. این انیمیشن ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد تری دی مکس در شناخت متریال
برای مدلسازی و طراحی ساختمان ها در تری دی مکس میتوانید از متریال هایی با ویژگی ذاتی واقعی استفاده کنید. تری دی مکس ازامکانات زیادی برای طراحی و مدلسازی بهره میبرد. یکی از آنها انتخاب متریال های ویاقعی است. با استفاده از نورپردازی های مختلف میتوانید بهترین حالت برای انتخاب متریال در فضا را انتخاب کنید. بدین منظور شناخت کافی از متریال ها برای تری دی مکس کاران بسیار ضروری است.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

اولین فناوری تکنولوژی پرینتر سه بعدی : ساخت رشته‌های مذاب، که با نام تجاری اف‌دی‌ام fused deposition modeling شناخته می‌شود، پرکاربردترین روش چاپ «اکستروژن ماده» است. چاپ سه‌بعدی از طریق ریختن ترموپلاستیک مذاب و تشکیل لایه‌ها آسان‌ترین و معمول‌ترین فناوری‌های چاپ سه‌بعدی است. سابقاً دستگاه‌های FDM مثل امروز پرکاربرد نبودند و شرکت Stratasys به تولید صنعتی آن‌ها می‌پرداخت، ولی از سال ۲۰۰۹ میلادی دستگاه‌های خانگی و دست‌ساز ظهور کردند و هم‌اکنون با وسعت زیادی در حال پیشرفت هستند. روش کاری این دستگاه به‌نحوی است که یک رشتهٔ پلاستیک وارد دستگاه می‌شود و در دمای بالایی از نوک نازل به‌صورت ذوب‌شده بیرون می‌آید و هر لایه را با این مواد مذاب شکل می‌دهد، استحکام لایه‌ها به نحوهٔ سفت شدن آن‌ها و میزان تماس با لایه‌ها قبلی بستگی دارد. این فناوری درهرصورت، برای چاپ قطعات دارای برآمدگی و فرورفتگی، به پایه‌های حمایتی نیاز دارد و بعد از اتمام چاپ نیز سطح آن باید پرداخت شود .

دومین فناوری تکنولوژی پرینتر سه بعدی : فوتو پلیمر یزاسیون به فرایندی گفته می‌شود که نوری با طول موج خاص در معرض تابش با رزین حساس به نور قرار گیرد و سبب واکنش های شیمیایی و جامد شدن رزین شود. برخی از روش های پرینت سه بعدی از همین اصل برای تولید لایه‌لایه مواد جامد روی هم استفاده می‌کنند. فرایند Vat Photo-polymerization قطعات تولیدی با جزییات بسیار دقیق و سطح خارجی نرمی خواهد داشت. بنابراین مناسب کاربردهای همچون جواهرسازی، پزشکی و دندان‌پزشکی، تولید قالب تزریقی ضعیف و …  خواهد بود. محدودیت اصلی این روش، ترد و شکننده بودن قطعات تولیدی است فرآیندهای Vat Polymerization در تولید قطعات با جزئیات کوچک عالی هستند و سطح نهایی آنها صاف و صیقلی است. این امر آنها را برای تولید جواهرات و کاربردهای پزشکی و دندانپزشکی ایده آل می‌کند. محدودیت اصلی Vat Polymerization شکنندگی قطعات تولیدی، ابعاد کوچک ساخت و گرانی متریال است.

سومین فناوری تکنولوژی پرینتر سه بعدی : Powder Bed Fusion یک فرآیند پرینت سه بعدی برای تولید اجسام جامد است که در آن با استفاده از یک منبع حرارتی، همجوشی بین ذرات پودر فلز ایجاد می شود و هر بار یک لایه را شکل می دهد. اکثر تکنولوژی های Powder Bed Fusion از مکانیسم هایی برای اضافه کردن پودر فلز در زمان ساخت جسم بهره می برند که در نتیجه جسم نهایی در بین پودر فلزات قرار می گیرد. تفاوت اصلی بین تکنولوژی های Powder Bed Fusion، در استفاده آنها از منابع انرژی مختلف مانند لیزر یا پرتو الکترون است. یکی از ویژگی‌های شاخص این دسته از پرینترهای سه بعدی این است که در فرآیند ساخت نیازی به استفاده از ساپورت ندارند. یعنی در یک پرینتر سه بعدی گداخت بستر پودر، پودرهای گداخته نشده‌ی موجود در لایه‌های قطعه که همچنان جزئی از قطعه نشدند، نقش ساپورت را در فرآیند ساخت ایفا می‌کنند.

چهارمین فناوری تکنولوژی پرینتر سه بعدی : لایه نشانی با استفاده از توزیع مستقیم انرژی (DED) یک فرآیند پیچیده پرینت سه بعدی است و معمولاً برای تعمیر یا افزودن ماده‌ی اضافه به اجزای موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این فناوری می توان قطعات را از ابتدا ساخت اما بیشتر برای کاربردهای صنعتی مانند تعمیر پره‌های توربین آسیب دیده استفاده می‌گردد. به طور مشابه با بعضی از روشهای ذوب لیزری مبتنی بر بستر پودر مثل SLM و EBM این روش نیز از یک منبع انرژی متمرکز مانند پرتو لیزر یا الکترون برای ذوب ماده استفاده می‌کند. اما ماده ذوب شده، به طور هم زمان بوسیله یک نازل نیز لایه نشانی می‌گردد. بطوریکه، این روش پیشرو روش‌های ذوب لیزری مبتنی بر بستر پودر و اکستروژن ماده است. باید این نکته را مورد توجه قرار داد که این روش با اسامی دیگری نیز شناخته می‌شود مانند Laser Engineered Net Shaping (LENS), Direct Metal Deposition (DMD), Electron Beam Additive Manufacturing EBAM که بستگی به نوع کاربرد و روش خاص آن خواهد داشت. روش پرینت سه بعدی که در آن از انرژی حرارتی کانونی شده برای جوش دادن مواد استفاده می شود. مواد در این روش خود در حال پاشش بر روی سطح می باشد.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

۱. افزایش ترافیک مشتریان
کیفیت خوب در طراحی و اجرای بنر تبلیغاتی عاملی است که کاربران را ترغیب می‌کند که با کلیک بر روی بنر، وارد سایت تبلیغ‌کننده بشوند و همین کلیک‌ها باعث افزایش ترافیک وردی به سایت شما می‌شود. یک استراتژی خوب در این راستا، قرار دادن هدفمند تبلیغات در زمان خای است که بیشترین کلیک را داشته باشد.

تاثیر طراحی بنر

۲. تاثیر طراحی بنر در فروش محصول
بنرهای تبلیغاتی خوب، شما را به خرید محصول ترغیب می‌کنند و لذا باید محتوا و جانمایی مناسبی برای بنر پیدا کنید. برای مؤثر واقع شدن بنر تبلیغاتی باید دقت کنید که بنر خود را سایتی قرار دهید که کاربرانی به آن مراجعه می‌کنند که به محصول شما نیاز دارند و اگر چنین سایتی پیدا کردید باید محتوای بنر خود را به نحوی طراحی کنید که در نگاه اول پاسخی جزئی به نیاز فرد داده شود و برای موارد تکمیلی وارد سایت شما شود یا از محصولات شما دیدن کند.

به عنوان مثال می‌توان به تبلیغات بنری Airbnb توجه کرد. موفقیت این تبلیغات وابسته به بنرهای نمایش‌ داده شده در سایت تبلیغاتی گوگل بود. این شرکت در ابتدا با توسعه‌ی پلتفرمی به دنبال مخاطبین خاص و مدنظر خود گشت و تبلیغات خود را در جایی قرار داد که بیشتر این افراد در مورد کیفیت یا مشخصات محصولات مشابه این شرکت جستجو می‌کردند.

۳. ایجاد کانونی برای جذب توجه مشتریان
تسخیر توجه کاربران در دنیای امروز مخصوصاً در محیط دیجیتال، فرآیندی بسیار چالشی است و تمام آن به خلاق بودن برمی‌گردد؛ اما اطلاعات زیادی وجود دارد که چگونه خلاق بودن و طراحی بنر تبلیغاتی جذاب را نشان می‌دهد. این شما هستید که باید از این اطلاعات استفاده کنید، بازار هدف را بشناسید و باید بدانید که برای طراحی بنر تبلیغاتی مناسب و حرفه‌ای نیاز به یک تصویر متحرک دارید یا یک متن در زمینه‌ای مناسب تا در میان خیل عظیم تبلیغات دیگر، توجه کاربران را جلب کنید.

۴. آگاهی دادن از تخفیف یا فروش ویژه
با یک مثال این موضوع را باز کنیم. روزمادر را در نظر بگیرید که بسیاری از محصولات شما در فروش ویژه قرار دارد و تخفیفات خاصی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرید. در این شرایط شما از چه روشی استفاده می‌کنید تا خبررسانی کرده و مشتریان بالقوه‌ی خود را از این فروش ویژه باخبر کنید؟ قطعاً بهترین روش طراحی بنر تبلیغاتی با مضمون روزمادر خواهد بود.

چرا طراحی بنر تبلیغاتی همچنان تاثیر و اثربخشی خود را دارد؟
بنرهای تبلیغاتی بخش عظیمی از دنیای دیداری فضای مجازی را پر کرده‌اند. این نوع تبلیغ همچنان اثربخشی خود را دارد و دلیلش این است که افراد با مضامین تصویری یا پیامی که یک تصویر القا می‌کند بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند.

هزاران بنر تبلیغاتی که در سایت‌ها چشمک می‌زنند باعث شده تا مشتریان به دنبال راهی برای در امان ماندن از تبلیغات بگردند و بتوانند صرفاً بر روی تبلیغاتی تمرکز کنند که نیازهایشان را پاسخ می‌دهد اما همچنان راهکاری برای به چشم آمدن وجود دارد.

برای این منظور باید به دنبال طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی مناسب و حرفه‌ای باشید تا بتوانید اثرگذاری مناسبی بر روی کاربران بگذارید. دقیقاً مثل تبلیغات تجاری دیگری که وجود دارد باید تلاش کنید تا خود و برندتان را سراپا نگه‌دارید، خلاق باشید و به دنبال راهی بگردید که شما را از باقی رقبا متمایز کند. پیگیر طراحی بنرهای مناسب و حرفه‌ای باشید تا بتواند مخاطبانش را درگیر شما کند. پیدا کردن یک فضا و جای مناسب در سایت می‌تواند به‌اندازه‌ی طراحی بنر تبلیغاتی اثرگذار باشد.

۵. نمونه بنر تبلیغاتی
همانگونه که بنر در تبلیغات اینترنتی مهم و تاثیرگذار است طراحی و پیاده سازی تمام ویژگی‌های بالا در طراحی بنر تبلیغاتی نیز خیلی اهمیت دارد. سایت بنر دیزاین،‌ سایتی است که در حوزه طراحی بنرهای تبلیغاتی فعال است و بنرهای با کیفیت بالا طراحی و ارائه می‌دهد برای آشنایی بیشتر در زیر نمونه‌های از بنرتبلیغاتی طراحی شده را مشاهد کنید.

تاثیر طراحی بنر

۶. تاثیر طراحی بنر تبلیغاتی در تلگرام
پیام رسان تلگرام با توجه به امکانات و رابط کاربری که ایجاد کرده است مخاطبان زیادی نسبت به سایر پیام رسان‌ها دارد و مورد استفاده عموم مردم است. تلگرام محل مناسبی برای بازاریابی و فروش اینترنتی است و نباید از تاثیر آن در جذب مشتری غافل شد.

در طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام باید به نکات مهمی از جمله سایز بنر، متن تبلیغاتی کوتاه و مناسب و همچنین دعوت به بازخورد (Call to action) حرفه‌ای توجه کرد.

نتیجه‌گیری
ساخت بنر تبلیغاتی می‌تواند نقش مهمی را در معرفی و پررنگ کردن تجارت شما داشته باشد اگر بدانید که چطور آن را بهینه کنید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید. شرکت‌های بزرگی مثل وال مارت، آمازون و مجله‌ی تایم از این روش استفاده کردند و توسعه و پیشرفت روزبه‌روز تجارت خود را مشاهده نمودند.

برخلاف تبلیغات روزنامه‌ یا مجله، استفاده از فرمت‌های استاندارد و بهینه، اجرای مناسب و حرفه‌ای بنر تبلیغاتی اینترنتی می‌تواند هر سایتی را تبدیل به یک قدرت در میان رقبای خود کند و همچون گرانش زمین همه‌ی کاربران را به سمت خود بکشاند.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

هماهنگی دسته گل عروس با لباس عروس

قبل از سفارش دسته گل به سبک لباس عروسی خود توجه کنید. قرار است شما چه لباسی بپوشید؟ سبک لباس شما در انتخاب دسته گل عروسی بسیار مهم است.

اگر دنباله لباس عروسی شما بلند است ، دسته گلهای آبشاری بهترین گزینه انتخاب می باشند . اگر می خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته گل های گرد بیشتر با لباس شما هماهنگ است. در اصل تناسب دسته گل با لباس تان در زیبایی شما تاثیر بسیاری دارد.

دسته گل عروس با گل مصنوعی بهتر است یا گل طبیعی؟!

این چالش تجربه ای مشترک در میان اکثر دامادها است که معمولا همه از گل فروشی ها می پرسند. انتخاب بین گل مصنوعی و گل طبیعی به سلیقه عروس خانمها و شرایط عروسی بستگی دارد.

قبل از اینکه وارد مراحل تدارکات عروسی شوید، سعی کنید این موضوع را بفهمید که به گل مصنوعی بیشتر علاقه دارد یا به گل طبیعی. روش غیر مستقیم دیگری نیز وجود دارد که می توانید استفاده کنید:اگر عروس خانم به طبیعت علاقه مند است، گل طبیعی را بیشتر دوست دارند.

مدت زمان جشن عروسی موضوع دیگری است که در خرید دسته گل عروس به شما کمک می کند. اگر زمان جشن عروسی طولانی شود و دسته گل طبیعی خریده باشید، به احتمال زیاد پلاسیده خواهد شد. پس انتخاب با شماست!

دسته گل عروس

چقدر می خواهید هزینه کنید؟!

قبل از ورود به گل فروشی به موجودی کارت بانکی خود و یا پول همراه خود نگاهی بیاندازید .هزینه یک گل ممکن است برای شما 20 تا 30 هزار تومان باشد، اما قیمت برخی گل ها تا یک میلیون تومان هم پیش می رود. اگر از امکان مالی محدودی دارید،می توانید به سراغ وب سایت های فروش آنلاین گل بروید . این وب سایت ها علاوه بر مدل گل ها و مشخصات آنها، قیمت هر دسته گل را هم ثبت کرده اند.

می توان از رنگ فصل استفاده کرد

انتخاب رنگ گل متناسب با رنگ فصلی که مراسم عروسی برگزار می شود ، بسیار زیبا می باشد. دسته گل های نقره ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان هماهنگی دارند و دسته گل های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز مناسب اند .

اگر در فصل بهار جشن ازدواج تان را برگزار خواهید کرد، سراغ دسته گل های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته گل هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود.

البته اغلب عروس خانم ها دسته گل های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس شان ترجیح می دهند.

انتخاب رنگ دسته گل عروس

رنگ دسته گل عروسی در زمان های قبل حتما قرمز و یا قرمز سفید بود ، اما در سالهای اخیر گل های رنگارنگ و زیبا و شاد در دسته گل عروس استفاده میشود. سعی کنید در دسته گل عروسی خود از رنگ های گرم استفاده کنید زیرا رنگ های سرد جذابیت کم تری دارند .

رنگ هایی مانند قرمز ، زرد، نارنجی ، بنفش و رنگ هایی از این طیف در طراحی دسته گل زیبا طرفداران بیشتری دارد. اگر انتخاب مدل یا رنگ دسته گل برای شما سخت است ، بهتر است رنگ دسته گل عروسی را با رنگ رژ لب یا ناخن یا کروات و گل جیبی داماد ست کنید.در غیز اینصورت رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

دسته گل عروس رنگی!؟

همانطور که میدانید، رنگ گلها، دارای معنی و مفهومی متفاوت است، مثلا گلی که به رنگ صورتی مانند رز، نیلوفر و ادریس نشانه آرامش و امید می باشد. انتخاب گل قرمز، که عموما خانم ها از آن استفاده می کنند، بیانگر عشق و علاقه به همراه شور و هیجان است . رنگ سفید که در رز و ادریس و غیره نشانگر پاکی و روشنایی است.

رنگ بنفش از جمله رنگ های سلطنتی است که در مراسم های لاکچری زیاد از آن استفاده شده و نشانگر شجاعت است. گل نارنجی نماد تحرک و انرژی و یک رنگ ضد افسردگی است، که در بابونه، لاله و میخک نیز به چشم می خورد. گلهای سبز رنگ ، نماد سرسبزی و زندگی هستند و در اکالیپتوس، گل موم و غیره می توان مشاهده کرد.

دسته گل عروس قرمز

اعتماد به انتخاب گلفروش

بهتر است به گل فروش اعتماد کنید. دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ، سپس او را آزاد بگذارید تا دسته گل تان را تزیین کند. گلفروشها هر روز گل تزیین می کنند و مهارت و سلیقه بیشتری در این کار دارند.

دسته گل باید هم قد و قواره خودتان باشد

نباید دسته گل شما تمام دست و انگشتان شما را بپوشاند. عروس خانم های ریز نقش باید دسته گل های جمع و جورتر و مناسب قد و قواره شان را انتخاب کنند .در عکاسی و فیلم برداری و هم در مراسم تان بلاخره باید حلقه و زیور آلات تان مشخص شود.

انتخاب دسته گلی میوه ای و خوش بو

با کمی ابتکار می توانید دسته گل های منحصر به فردی را سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه ها و سبزی ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد. البته عروس خانمهایی که دوست دارند کمی متفاوت و خاص باشند این نوع دسته گل را دوست دارند .اگر فضای کراسم ازدواج شما بسته و کوچک مثل منزل تان باشد بهتر است سراغ گلهای بی بو بروید.شما می توانید چنین گل های خوش بویی را در فضای باز مثل باغ استفاده کنید.

مراقب لباس خود باشید

به طور یقین دوست ندارید گرده گل ها، لباس تان را کثیف کرده و یا موجب حساسیت شده و شما را به عطسه بیندازند. به هر حال دیدن عروسی که مدام عطسه می زند و دچار آب ریزش بینی شده، چندان جالب نیست.بهتر است گل هایی را برای دسته گل ازدواج تان برگزینید که گرده پخش نکنند.

اندازه دسته گل عروس

کدام سبک را دوست دارید ؟
سبک های خاص و متفاوتی برای آرایش دسته گل عروس وجود دارد . مدلی که انتخاب می کنید چندین ساعت در دستان شما است ، پس با هر مدل که راحت هستید آن را انتخاب کنید.همچنین مدل انتخابی شما باید متناسب با لباس عروس تان باشد.

دسته گل آبشاری

دسته گل های آبشاری برای مراسم عروسی خیلی مجلل و تشریفاتی مناسب است. در این مدل، گل ها به صورت آبشاری از دسته گل به سمت پایین آویزان می شوند. انتخاب یک نوع گل با سبزه ها و روبان های آویزان ، دسته گل شیکی را به وجود می آورد .

دسته گل های بازویی

هنگامی که این دسته گل را در لباس عروس در دست می گیرید، ساقه بلند گلها تا آرنج شما را می پوشانند. این سبک دسته گل عروس بیشتر حالت کلاسیک و قدیمی دارد.

دسته گل های دست بندی

اگر شما حال وحوصله کافی برای در دست داشتن دسته گل در تمام جشن ازدواج را ندارید، بهتر است دسته گل های کوچکی را سفارش دهید که به وسیله یک کش که روی آن با روبان تزیین شده مثل یک دست بند دور مچ شما بسته می شود. این دسته گل ها مناسب لباس های عروسی ساده هستند .

دسته گل های گرد

این نوع دسته گل، تقریبا برای هر لباس و جشنی مناسب است. دسته گل های گرد را معمولاً گل فروشی های معتبر درست می کنند چون در طراحی این دسته گل ها نیاز به تبحر زیادی وجود دارد.

دسته گل عروس گرد

انواع گل رز برای دسته گل عروس
گل رز هلندی یا مخملی:رنگ تیره تری نسبت به رزهای دیگر دارد .

گل رز گالیکا یا رز فرانسوی:بیشتر به رنگ صورتی و صورتی تیره هستند .

گل رز مینیاتوری:دارای اندازه کوچکتری از رزهای دیگر است.

گل رز چای یا دورگه:این گل طرحهای مختلفی دارد و دارای دو رنگ است .

گل رز موس :این گل بهاری است.

گل رزت :گلی که تمام گلبرگ هایش در ارتفاع مشابهی قرار دارند.

گل رز آلبا :این گل به رنگ سفید است.

گل رز درختچه ای :این گل هم که به صورت درخت کوچک است و در محوطه سالن تشریفات مورد استفاده قرار می گیرد .

گل رز رونده :از این گل هم برای تزیین سالن استفاده میشود ، مثلا برا حلقه ورود عروس و داماد یا جایگاه کیک.

گل رز لبه شمشیری :گلی که اکثرا در باغچه ها کاشته می شود .

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

با توجه به رشد چشم گیر تکنولوژی، کاربرد دستگاه های هوشمند نیز برای مردم بیشتر شده است. در گذشته طی کردن مراحل خرید بسیار وقت گیر بود اما در عصر جدید دیگر این مشکل وجود ندارد و برطرف شده است. شما می توانید کسب و کار خود را به صورت خلاصه و رایگان به مردم معرفی نمایید. سایت های زیادی برای انتشار آگهی (سایت تبلیغات رایگان) وجود دارد، اما بهتر است از سایت های معتبر استفاده کنید تا تاثیر آگهی‌ های شما بیشتر شده و افراد بیشتری آنها را مشاهده کنند.

در حال حاظر مردم از وب سایت های فعال بسیاری برای خرید و فروش آنلاین محصولات خود استفاده می کنند و کاربران هم می توانند از بهترین سایت ها برای تبلیغات رایگان استفاده نمایند، همچنین تمامی این کارها را میتوان با یک اپلیکیشن موبایل هم انجام داد.

در گذشته نه چندان دور اکثراً برای خرید اجناس دسته دوم، به نیازمندی روزنامه ها مراجعه می کردیم و با روندی خیلی کند به دنبال کالای مورد نظرمان می گشتیم؛ اگر کالای مناسب را پیدا نمیکردیم، مجبوراً باید تا صبح روز بعد و انتشار نسخه جدید نیازمندی ها صبر می کردیم. اما حالا با بهترین سایت های درج آگهی رایگان، این روند دستخوش تغییر زیادی شده است.

نکات مهم در زمان درج آگهی رایگان در بهترین سایت نیازمندیهای ایران
عضویت در همه این سایت ها به صورت رایگان بوده و بعد از وارد شدن به سایت حتما به دنبال دکمه یا لینکی به نام “عضویت” یا “ثبت نام” باشید.
سعی کنید لینکی را اعلام نمایید که در آن آدرس ایمیل و نام بازدید کننده سایتتان را جمع آوری می کنید یعنی لینک صفحه ای که برای ثبت ایمیل کاربران سایت خود در نظر گرفته اید.
حدالمکان آگهی کوتاه و جذاب باشد. البته منظور ما از کوتاه بودن این نیست که دو یا سه خط باشد، منظور زیاده گویی است.
آگهی خود را در دسته بندی کاملاً مربوط ثبت نمایید.
در فواصل زمانی منظم بعد از ارسال آگهی، به سایت بازگردید و آگهی خود را بروز کنید.
عنوان آگهی را با کلمات کلیدی مربوط به موضوع آگهی انتخاب کرده و همچنین در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده نمایید.
لیست سایت های ثبت آگهی رایگان که امکان خرید و فروش انواع کالا از جمله لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، خودرو، ملک و غیره را دارند در این مقاله برای شما مخاطب عزیز بازگو شده است.
بهترین سایت های تبلیغات رایگان
دیوار بدون شک یکی از بهترین سایت تبلیغات رایگان و اپلیکیشن نیازمندی‌ های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و مستعمل و همچنین ارائه خدمات در کشور است، که فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرده است. حسام آرمندهی از کارآفرینان کشور و از بنیانگذاران این مجموعه با نام شرکت آگه‌ پردازان هوشمند می‌ باشد.
در سال 1396 مردم 50 شهر بزرگ می توانستند آگهی خود را با توجه به محل زندگی خود ثبت کنند. وب سایت دیوار مسیر پیشرفت را خیلی زود طی نموده و توانسته علاوه بر ایران، دیوار افغانستان با امکان ثبت آگهی های شهرهای کابل، هرات، قندهار و مزار شریف را فراهم نماید.

تنها محدودیت دیوار رعایت نکردن قوانین آن است و افزایش تعداد آگهی های ثبت شده اهمیتی ندارد. دیوار دارای بخش های مختلف در خصوص محل زندگی کاربران است که از سردرگمی کاربران جلوگیری میکند. با ورود به سایت دیوار یا اپلیکیشن دیوار باید شهر مورد نظر را انتخاب کنید و تمام نتایج آن شهر را مشاهده کنید.

یکی از مهمترین نکات سایت دیوار درج آگهی رایگان بدون نیاز به ثبت نام می باشد. همچنین در سایت دیوار تفاوتی در ارائه آگهی های رایگان و غیر رایگان وجود ندارد.

روش های درآمد زایی سایت دیوار
نردبان: نردبان به معنای ترتیب قرار گیری آگهی ها در سایت دیوار است و آگهی که به تازگی تایید شده باشد اول لیست قرار می گیرد.
فوری: می توان گفت آگهی فوری شده به مدت 3 روز دارای عنوان فوری است و باعث جلب توجه کاربران خواهد شد.
ترکیب فوری و نردبان: ترکیبی از مورد ۱ و ۲ در این قسمت قابل انجام است.
تمدید
تمدید و نردبان
لینک وب سایت: برای ثبت اولین بار لینک در وب سایت کاربران باید مبلغ آن را بپردازند.
برای تماشای شیوه های جدید درامدزایی سایت دیوار باید یک آگهی رایگان ثبت کنید و از طریق ایمیل خود و کلیک بر روی لینک مدیریت آگهی به بخش ارتقا دسترسی پیدا کنید.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم درباره چگونگی مهاجرت و نکات زندگی در ترکیه سؤال می کنند. ما با جزئیات در این باره توضیح خواهیم داد.

اولین قدم که برای مهاجرت به ترکیه لازم است، این است که از طریق سفارت های ترکیه اقدام به گرفتن ویزا نمایید، و پس از گرفتن ویزا، اگر قصد ادامه اقامت در ترکیه را دارید، می توانید انواع مختلفی جواز اقامت پیدا کنید، که به شما اجازه خواهد داد تا به زندگی عادی خود در ترکیه ادامه دهید.

در ترکیه، خرید ملک هم چنان در صدر این گزینه ها قرار دارد؛ یکی از انواع جواز اقامت، جواز اقامت کوتاه مدت یا اقامت توریستی است و نوعی دیگر، جواز اقامت بلند مدت که به عنوان جواز اقامت دائم در ترکیه شناخته می شود و به آن دسته از افرادی اعطا می شود که به طور مداوم و بدون وقفه به مدت 8 سال و طبق شرایط خاص در ترکیه ساکن باشند.

هم چنین نوعی جواز اقامت کاری وجود دارد که به افراد خارجی که در شرکت های ترک مشغول به کار هستند اعطا می شود. به علاوه جواز اقامت دانشجویی که به دانشجویانی اعطا می شود که به ترکیه آمده و در دانشگاه های آن در حال تحصیل اند. هم چنین جواز اقامت خانوادگی که به مرد یا زنی که به ازدواج فردی ترک در می آید اعطا می شود.

در این مورد، همسر غیر ترک، می تواند پس از 3 سال برای گرفتن حق شهروندی ترکیه اقدام کند. هم چنین این نوع جواز اقامت می تواند برای خانواده فردی که دارای جواز اقامت کاری است گرفته شود. هم چنین نوعی جواز اقامت از طریق خرید ملک وجود دارد که سالانه تمدید می شود، و هم چنین به مرد / زن و فرزندان زیر 18 سال تعلق می گیرد.

نکات زندگی در ترکیه
مزایای زندگی در ترکیه
شاید یکی از اولین مزایای مهم زندگی در ترکیه، پدیده ای است که همه شهروندان حس می کند و آن، این است که هیچ گونه پیچیدگی در آن وجود ندارد؛ چرا که مردم ترکیه، به سادگی سبک زندگی و شیوه زندگی کردن مشهورند و این سادگی، در ادارات رسمی و امکانات بهداشتی، آموزشی و خدماتی آنها به طور چشمگیری منعکس شده است. حتی در نحوه خوردن و آشامیدن آنها، اختلافات فاحشی در طبقات مختلف مردم وجود ندارد.

در سطح فنی، برنامه هایی برای همه شهروندان وجود دارد که از طریق آنها می توانند اسناد و مدارک رسمی خود را صادر کنند. هم چنین ترکیه، یکی از کشور های پیشرو در زمینه بازاریابی الکترونیکی است؛ هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید در این برنامه ها پیدا شده و به سرعت به خانه شما می رسد.

هم چنین، تحصیل یکی از جنبه های مهمی است که فرد مقیم یا سرمایه گذار در نظر می گیرد، چه ادامه تحصیل برای فرزندان و چه شروع تحصیل؛ ترکیه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا، از طریق بورس تحصیلی جذب کرده است که منجر به شکل گیری آگاهی مثبت جامعه عرب شده که دانشجویان، در ترکیه زندگی کرده و به نوبه خود، در کشور خودشان به سفیرانی تبدیل می شوند و تعداد بیشتری دانشجو جذب می کنند؛

چرا که ترکیه دارای تعداد زیادی دانشگاه با استاندارد های بین المللی پیشرفته است که بدلیل کیفیت آموزش، سهولت ثبت نام، تعرفه پایین و تنوع تخصص در زمینه های مختلف، به همگان، امکان ادامه و تکمیل تحصیلات خود را می دهد و علاوه بر آموزش دولتی، دارای امکانات آموزشی ویژه نیز است.

هم چنین، طبیعت شگفت انگیز نقش مهمی در استثنایی ساختن زندگی در ترکیه دارد؛ بدلیل آب و هوای مناسب، منطقه جغرافیایی وسیع با بیش از 80 استان که هر کدام دارای صد ها امکانات طبیعی و توریستی و پارک های عمومی هستند، ترکیه هر ساله یکی از کشور های پیشرو در جذب توریست است. هم چنین ترکیه مشرف به دریاهای بسیاری است، رود های زیادی دارد و بیشتر استان های آن، پوشیده از چمن زار های سبز و درختان بلند است که زیبایی آن را بیشتر می کند.

موقعیت های شغلی در ترکیه چیزی است که ماهیت زندگی در آن را ویژه می سازد؛ چرا که ترکیه بدلیل تعداد زیادی مهاجر، کارخانه و مؤسسه، یکی از کشور های توسعه یافته در زمینه صنایع مختلف و تجارت آزاد است و بنابراین علاوه بر جنبه های آموزشی و گردشگری، موقعیت های شغلی فراوانی مانند مشاور املاک، ترجمه، تجارت آزاد فروشگاه های کوچک، تجارت خارجی و خدمات درمانی فراهم می کند که همگی در قالب قوانینی وجود دارند که باعث مصونیت سرمایه گذار شده و موجبات لازم برای ادامه کار را فراهم می کنند. در ادامه بیشتر به نکات زندگی در ترکیه می پردازیم.

نکات زندگی در ترکیه
معایب زندگی در ترکیه
شاید مهم ترین ایراد زندگی در ترکیه، مربوط به زبان است؛ چرا که ترک ها ترجیح می دهند تا به زبان خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و کسانی که به این زبان صحبت می کنند را دوست می دارند؛ بنابراین، افراد مقیم ترکیه در برقراری ارتباط دچار مشکل می شوند؛ اما زبان ترکی، یکی از زبان هایی است که به سرعت یاد گرفته می شود و خیلی زود قادر خواهید بود تا اولین جملات خود را بگویید و اندک اندک، آن را تمرین می کنید و غرق در آن خواهید شد. تعداد بی شماری مثال از افرادی وجود دارد که توانسته اند به این زبان که دارای تعداد زیادی کلمات عربی است، مسلط شوند.

علاوه بر این، با توجه به این که استان های بزرگ دارای ترکیبی از نژاد ها و افراد مختلف هستند، بحث افزایش هوشیاری و محافظت در برابر دزدی مطرح می شود که البته این پدیده نسبت به سایر جوامع بسیار اندک رخ می دهد و یک سیستم امنیتی قوی برای حفظ امنیت جامعه وجود دارد که این پدیده منفور را نادر می سازد؛ بنابراین، به افراد مقیم توصیه می شود تا مبلغ زیادی را با خود حمل نکنند و به جای آن، از کارت های بانکی استفاده کنند، که در تمام فروشگاه ها موجود هستند و دارنده آن را قادر می سازند تا با آن به راحتی خرید کند.

نکته دیگر این است که وسایل حمل و نقل در استان های بزرگ، شلوغ هستند و همین امر باعث می شود تا حمل و نقل با اتومبیل های شخصی تا حدی استرس زا باشد؛ با این حال، دولت ترکیه سیستم مترو را فراهم نموده است که سبب کاهش بسیار این جنبه منفی شده و حمل و نقل عمومی را برای همگان بسیار ساده کرده است.

نکات زندگی در ترکیه
هزینه زندگی در ترکیه
زندگی در ترکیه به طور کلی در محدوده زندگی با هزینه های بالا قرار نمی گیرد، خصوصا وقتی با سایر کشور های جهان که دارای ویژگی های مشابهی در زمینه شهرنشینی و درجه اجتماعی هستند، مقایسه می شود؛ چرا که در ترکیه، حداقل دستمزد انسان برای رفع نیاز های او در یک زندگی معمولی و با هزینه متوسط کفایت می کند و این موضوع نیز با توجه به توانایی های مالی و نیاز های زندگی هر فرد، متفاوت و نسبی است.

به طور کلی، حداقل درآمد، 2500 لیر ترکیه تخمین زده می شود که برای امرار معاش یک خانواده کوچک از جمله غذا، نوشیدنی و مسکن کافی است. شایان ذکر است که نرخ اجاره در محله های مختلف، تفاوت دارد.

هم چنین تفاوت های اساسی بین استان هایی که دارای ماهیت توریستی فعال هستند وجود دارد. قیمت ها در این استان ها در مقایسه با استان هایی که توریسم به عنوان منبع اصلی درآمد آنها نیست بیشتر است؛ برای مثال زندگی در آنکارا، نسبت به زندگی در استانبول، بورسا یا آنتالیا به دلایل ذکر شده ارزان تر است.

  • miiladA AAA
  • ۰
  • ۰

بسیاری گمان می‌کنند که انیمیشن انگلیسی تنها مخصوص کودکان است و دارای موضوعاتی پیش و پا افتاده است و به همین دلیل از دیدن آن ها سرباز می‌زنند. در حالی که در برخی از انیمیشن‌ها، لغات بسیار پایه‌ای قرار دارد، که در کمتر کتابی قابل پیدا کردن است. علاوه بر این، انیمیشن‌ها دارای موضوعات بسیار گسترده‌ای هستند که می‌تواند در هر دسته‌ای جای گیرند. برخی از آن ها از زبان حیوانات نقل می‌شوند و برخی دیگر از زبان گیاهان، به همین سبب هیچ حد و مرزی برای خیال‌پردازی در مورد آنها وجود ندارد.

همین امر مهم‌ترین عامل جذاب بودن انیمیشن‌ها می‌باشند. از همین رو بسیاری از افراد، آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن را بر روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. علاوه بر موارد ذکر شده، در این فیلم‌های زیبا، معمولا از اصطلاحات و لغات ساده با لهجه‌ای قابل درک و فهم استفاده می‌گردد. سه راهکار پیش رو نیز می‌تواند شما را در نحوه تماشای انیمیشن‌ها راهنمایی کند.

بهترین انیمیشن های انگلیسی برای تقویت زبان
شرکت‌های سازنده انیمیشنِ زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، ولی به عنوان معروف‌ترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان از پیکسار، دیزنی، برادران وارنر و دریم ورک نام برد. هر کدام از این استودیوهای انیمیشن سازی سبک و طرفداران خاص و منحصربه‌فرد خود را در تولید انیمیشن دارند. ما در اینجا فقط چند مورد را معرفی می‌کنیم اما مطمئنا هر یک از شما لیستی بلندبالا از انیمیشن‌های مورد علاقه خود را دارید که تک تک آنها می‌توانند در یادگیری زبان انگلیسی کمک‌تان کنند.

Angri birds
داستان انیمیشن پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie در جزیره‌ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش است که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. اما زمانی که خوک‌های سبز مرموز به جزیره می‌آیند، سه پرنده به نام‌های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک‌ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند.

بازی پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie که از سال 2009 پدید آمده است به محض انتشارش ترکاند و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها شد”فیلم پرندگان خشمگین” شبیه بازی‌اش است ، فیلمسازان تمام سعیشان را برای بهترکردن فیلم انجام داده‌اند، یک پیش زمینه ابتدایی خلق کرده‌اند ، صحنه‌های اکشن و کمی موسیقی به داستان اضافه کرده‌اند و خصوصیات شخصیتی پرندگان را توصیف کرده‌اند، با وجود تمامی این‌ها برای تبدیل شدن به یک فیلمِ حسابی، نقص دارد اما بسیار فیلم زیبا و لذت بخشی است برای یادگیری زبان!

Cars 1
لایتنینگ مک کوئین ماشین مسابقه تازه‌کاری است که تنها هدفش برنده شدن است به‌طوری‌که برای برنده شدن اخلاق‌های خود را زیر پا می‌گذارد. در یک روز پس از چند برد متمادی رقیبش چیک هیکس از وی می‌برد و این کار باعث عصبانیت مک کوئین می‌شود. مک کوئین تصمیم می‌گیرد تلافی کند اما در یک جابجایی به‌طور غافلگیرکننده‌ای وارد یک شهر قدیمی به نام رادیاتور اسپرینگ می‌شود.

بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی + لینک دانلود مستقیم
مشاهده کنید: پکیج آموزش زبان با انیمیشن استاد کریمی
به دلیل سرعت بالا، گروهبان آن منطقه وی را دستگیر می‌کند و رئیس دادگاه دکتر هادسن هورنت برای مجازات مک کوئین به وی دستور می‌دهد جادهٔ اصلی را تعمیر کند مک کوئین سعی می‌کند توضیح بدهد که او اشتباهی به این شهر وارد شده‌است و او باید برای مسابقه آماده شود اما به‌دلیل عدم دسترسی ساکنان به وسایل ارتباطی و سایر مردمان حرف او را باور نمی‌کنند وغیره
Ferdinand
فردیناند (به انگلیسی:Ferdinand) یک پویانمایی رایانه‌ای کمدی آمریکایی است. این فیلم بر اساس کتاب داستان فردیناند اثر مونرو لیف ساخته شده‌است. فردیناند نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در نودمین دوره جوایز اسکار بوده‌است. فردیناند یک گاو نر است که قلب مهربانی دارد و به گل‌ها علاقه‌مند است. او دوستی با انسان‌ها و سایر حیوانات را به مبارزه با آنها ترجیح می‌دهد. یک روز فردیناند با دختری رو به رو می‌شود و غیره


Ice Age 4
عصر یخبندان ۴ نام پویانمایی رایانه‌ای از سری پویانمایی‌های عصر یخبندان است که در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۲ منتشر شد. این فیلم همانند سری‌های قبلی‌اش به صورت سه‌بعدی و رایانه‌ای است. استیو مارتینو و مایک تورمیر کارگردان‌های فیلم و ری رومانو، جان لگویزمائو، دنیس لری، کویین لطیفه، شون ویلیام اسکات، جاش پک و کریس وج بازیگران فیلم هستند.

جنیفر لوپز و شون ویلیام اسکات در این فیلم به ترتیب گویندهم شخصیت‌های کارتونی شیرا و کرش است. داستان فیلم با دویدن اسکرات سنجاب دندان شمشیری به دنبال یک‌دانه بلوط آغاز می‌شود و خرابکاری که این بار به بار می‌آورد جداشدن کره زمین به چند قاره است.
Inside Out
انیمیشن “درون و بیرون“ (Inside Out) هم برای بچه ها و هم بزرگسالان بسیار مفید و آموزنده است. این انیمیشن حرف های زیادی برای گفتن دارد. این انیمیشن در مورد اینکه ذهن ما در موقعیت های مختلف چطور کار می کند و شرایط زندگی چطور شخصیت ما را شکل می دهد، صحبت می کند.
Kung Fu Panda
پاندای کونگ‌فوکار فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۸  است که توسط جان استیونسن کارگردانی شده‌است. داستان در چین باستان رخ می‌دهد؛ یک پاندای غریبه به نام پو آرزو دارد که استاد کونگ فو شود. هنگامی که پیش‌بینی می‌شود یک جنگجوی خطرناک (تای‌لانگ) از زندان می‌گریزد؛ جشنی برپا می‌شود تا جنگجوی اژدها در آن برگزیده شود. پس از رخدادهایی پو به عنوان جنگجوی اژدها برگزیده می‌شود.

استاد شیفو ابتدا سعی می‌کند این پاندا را به علت تنبلی از جنگجوی اژدها بودن منصرف کند و در این کار گروه پنج آتشین که شاگردهای او هستند افعی، ببر، میمون، مانتیس و لک لک به استاد کمک می‌کنند اما بعداً منصرف می‌شوند و وی را آموزش می‌دهند طوری که تای‌لانگ را نیز شکست دهد و بعد از چند روز جنگ بالاخره پو تای لانگ را شکست داد.


Monsters University
هیولای جوانی بنام مایکل «مایک» وازوسکی آرزو دارد ترساننده شود (هیولایی که شبانه وارد دنیای انسان‌ها شود و بچه‌ها را بترساند تا با جیغشان انرژی تأمین شود) وقتی او بزرگ می‌شود به دیدن کارخانه هیولاها (پرسودترین و شناخته شده‌ترین کمپانی ترساندن شهر هیولاها) در اردوی مدرسه می‌رود. ۱۱ سال بعد مایک شاگرد اول ترساندن سال اول در دانشگاه هیولاها می‌شود و با هیولایی بزرگ، آبی و پشمالو بنام جیمز پی. «سالی» سالیوان آشنا می‌شود.

مایک به شدت درس می‌خواند در حالیکه «سالی» ممتاز (او از خانواده‌ای بااستعداد در ترساندن آمده) با تنبلی بر تونایی‌های طبیعیش در ترساندن اتکا می‌کند. بعد از گذشت نیم سال، مایک و سالی تصمیم می‌گیرند به انجمن برادری بپیوندند اما فقط سالی موفق می‌شود. و این داستان همچنان ادامه دارد.


Penguins Of Madagascar
پنگوئن‌های ماداگاسکار فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی اریک دارنل است. شخصیت‌های اصلی این کارتون پنگوئن‌های کارتون ماداگاسکار هستند که در این انیمیشن فرصتی برای نمایش کارهای شگفت‌انگیز و مأموریت‌هایشان پیدا کردند.اسکیپر: فرمانده و رهبر گروه که تمام دستورها از جانب وی داده می‌شود

کُواسکی:مغز همیشه متفکر تیم که راه حل‌ها و برنامه را ارائه می‌دهد و تیم را نجات می‌دهد.

پِرایوِت: سرباز جوان و تازه‌وارد تیم با قلبی ساده و پر اشتیاق. بعضی اوقات او اسرار تیم را لو می‌دهد.

ریکو:عضو گنگ تیم که نمی‌تواند حرف بزند. اگر پنگوئن‌ها ماهی دوست دارند او عاشق ماهی است و با زبان گنگش فقط کلمه FISH رو می‌تواند بگوید.

  • miiladA AAA